بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایران در حالی وارد هفته دوم می‌شود که تیم‌های تهرانی و اصفهانی با بحران ورزشگاه برای میزبانی روبرو هستند! از همین رو ذوب‌آهن اصفهان برای رقابت‌های هفته دوم لیگ، شهر مشهد را برای میزبانی از هوادار تهران انتخاب کرده است.

رقابت بی‌هواداران در شهر هوادارانِ بدون تیم! / مصاف ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران در مشهد

به گزارش قدس‌آنلاین، دو تیم هوادار تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا جمعه ۲ شهریور از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام مشهد به مصاف هم خواهند رفت.
 

ذوب‌آهن تشنه ۳ امتیاز؛ هوادار در هوای بیم‌ و امید

ذوب‌آهنی‌ها در شرایطی مسابقه هفته دوم را برگزار می‌کنند که هفته اول در مصاف با پرسپولیس در حالی که می‌توانستند فاتح میدان باشند به تساوی رضایت دادند. شاگردان محمد ربیعی که فصل قبل را با رتبه ششم به پایان رساندند با حفظ شاکله اصلی تیم و جذب چند مهره جدید به کسب ۳ امتیاز این بازی و موفقیت در فصل جدید بسیار امیدوارند.

مرتضی تبریزی، جدیدترین بازیکنی است که به جمع سبزپوشان اصفهانی پیوسته است تا خاطره موفقیت‌های گذشته تیم سبزپوش اصفهانی را زنده کند. باید دید مربیان ذوب‌آهن در بازی با هوادار از او بهره خواهد برد یا این ذوب‌آهنی قدیمی برای حضور در میدان باید بیشتر صبر کند.

در طرف مقابل، هوادار تهران با کسب جایگاه دوازدهم، فصلی بحرانی را پشت سر گذاشته است. آن‌ها فصل جدید را با شکست و تقدیم ۳ امتیاز به تازه وارد خرم‌آبادی یعنی خیبر آغاز کرده‌اند. شاگردان سید مهدی رحمتی فردا به میدان خواهند رفت تا خودشان را ثابت کنند. 

شاکله هوادار به کلی تغییر کرده است و این مسئله آنالیز آن‌ها را برای حریفان هفته‌های اول دشوار می‌کند. باید دید آیا کادر فنی هوادار می‌تواند در دومین بازی، اولین ۳ امتیاز را کسب کند تا تیم از بحران خارج و به آینده امیدوار شود.

مشهد در حسرت نماینده / مشهدی‌ها در حسرت رفتن به ورزشگاه

آن طور که اعلام شده قرار است این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود؛ موضوعی که شاید ذوب‌آهن و هوادار به آن عادت داشته باشند اما ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام که میزبان این بازی است، کمتر چنین اتفاقی را به یاد دارد.

مردم ورزش دوست مشهد مدت‌ها چشم انتظار افتتاح ورزشگاه ۳۰ هزار نفری در مرکز شهر ماندند تا سرانجام بتوانند برای تشویق تیم شهرشان، هیاهو را به سکوهای آن ببرند اما حذف نمایندگان خراسان از سطح اول فوتبال ایران، شور هواداران را به یأس مبدل کرد.

برگزاری بازی ذوب‌آهن و هوادار در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام می‌توانست حس و حال حضور در ورزشگاه را در دل مشهدی‌ها زنده کند اما ظاهراً سلیقه برگزارکنندگان این مسابقه با میل مردم همسو نبوده است.

به هرحال این امید وجود دارد که در دیگر فرصت‌های این چنینی، تمهیدی برای حضور تماشاچیان فراهم شود تا لااقل تنفسی مصنوعی برای ورزش‌دوستان مشهد فراهم آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.